duminică, 3 septembrie 2017

Parcul Herastrau = Parcul parasit



     A fost odata un parc mare si frumos situat in zona de nord a Capitalei. 

A fost odata...

     El se numeste Parcul Herastrau si se afla in… ingrijire? de catre Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti si Primaria Capitalei.

     Astazi am facut o mare greseala, m-am dus sa ma plimb in acest parc dupa mai multe luni de pauza. Deziluzie totala! Am gasit un parc arid, fara iarba, fara flori (fara Expoflora), fara stropitori arteziene si nematurat. Nici lume nu prea era, mai mult parinti cu copii veniti la locurile de joaca. Nu m-a atras sa fac poze, desi era bine sa va arat cam ce vreau sa zic.

     Punctul forte l-a constituit surpriza neplacuta pe care am avut-o atunci cand am incercat sa caut o toaleta publica. 
     In acest parc nu exista constructii cu W.C. public, nu sunt toalete ecologice nici din cele vechi albastre, nici din acestea noi, igienice. Daca esti om (nu Alien) si ai o problema stringenta, o tii pana acasa! 😡

     In schimb, parcul este plin de cabine de paza. Multe, multe, pe fiecare alee. Oare ce or pazi? ca e cam pustiu prin parc…
     Am intrebat pe unul dintre paznici:
     - Buna ziua. Stiti cumva unde gasim o toaleta publica in acest parc?
     - Nu stiu… raspunse el, inrosindu-se.
     - Dar dumneavoastra unde mergeti la toaleta?
     - Este prima zi… evident cu capul in jos, rusinat ca nu stia ce sa ne spuna.
     Un alt paznic, aceeasi discutie, acelasi raspuns. 
     Oare toti au inceput lucrul astazi? Si erau niste robotei care nu aveau necesitati? … Fiecare intelege ce vrea…

     Pe malul lacului, zona Debarcader, de la fosta Expoflora la zona cu lebede negre si pana la stavilar, pancarde cu “PESCUITUL INTERZIS”. Langa ele, la distante de 20-30 metri intre ei, pescari voiosi cu cate 5-6 lansete aruncate in apa, cu sunete, ca sa atraga pestii. Niciun paznic nu ii deranja… 
     Si eu ma intreb, oare ce pescuiau? Ca pe lac am vazut in mai multe zone pesti morti…

     Cu ce m-am ales din Parcul Herastru? Cu nervi si transpiratie, dar si cateva ghinde 😃

 

     Offff, Herastrau parc frumos, cum erai tu altadata? ...

     
     Sfatul meu:
     Ocoliti acest parc, mergeti in sectorul 3! Acolo aveti 2 parcuri superbe, frumos ingrijite, cu verdeata multa. O placere sa te plimbi in parcurile Titan si IOR (Alexandru Ioan Cuza) !!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu