marți, 14 iulie 2015

Rexona MotionSense - miscare fara griji


Dintr-un colt de noptiera se aude un zgomot ciudat.
Melodia e placuta… ce e oare? E alarma, iar s-a declansat…
Sar din pat la repezeala si-mi dau seama ca e iarasi dimineata.
Fug la dus, dar ies in graba, pun cafeaua, imi fac patul, dau cu crema pe fata…
A-nceput o noua zi. Agitatia o simt prin vene cum se strecoara
Cand imi caut, naucita, rochia pregatita de cu seara.



Imi arunc o clipa ochii peste ceas… stupoare… sper sa prind la timp masina.
Ies din bloc, afara ploua. Ma intorc sa iau umbrela, bat-o vina.
Sar precum o caprioara peste baltile de pe asfalt, grabesc pasul o secunda,
Urc in fuga in masina fericita ca am prins-o si… un val de toropeala ma inunda.
Din cap pana in picioare transpiratia isi face loc, geamurile sunt inchise, e potop iarasi afara!
Nu mai simt mirosuri, abia pot sa respir cu un cot in coaste si o mana pe umar ca o gheara…
Ajung in final la munca, unde pe birou strajesc cu fala,
Cinci dosare ravasite, ramase asa de aseara…

Este miezul zilei, pauza abia ne-asteapta. Sa mananc un sandwich, sau beau o cana de apa?
Ma intorc grabita la masa de lucru sa nu-i mai vad pe ceilalti cum se indoapa.
Nu am timp nici sa respir, termenele se apropie,
Il aud pe sefu' cum imi zice: - Fa-mi si mie o copie…

Trece timpul ca nebunul, zboara vesel, zice el, dar acus e ora de plecare
Si eu inca mai am de lucrat la frumoasele dosare.
Raman ultima, inchid biroul, si cu pasul lenes ma indrept spre casa,
In timp ce prin cap imi trec o mie de idei, ce sa pun astazi pe masa…
Noroc ca acum e vara si desi e seara, inca nu s-a intunecat,
Iar eu mai caut putina energie, pentru ca ziua inca nu s-a terminat.
Azi am iar ora de fitness, moment bun sa ma destind,
Dar ma supara febra musculara, ca abia pot sa ma intind.

Ah, e deja ora opt si mancarea nu e gata… nu am terminat nici treaba…
Vine sotul de la munca si iar zice ca am stat degeaba.
Se deschide usa de la intrare si vad cum apare-n prag,
Intai un buchet de floricele… si apoi, sotul meu cel drag.
- Arati bine si mirosi superb, proaspata si dragalasa, ca de fiecare data!
Iar te-ai parfumat, sa inteleg, sau e vreo noua smecherie, spune-mi de-ndata!
- Dragul meu, e doar "Rexona Stress Control cu MotionSense”, cu microcapsule activate de miscare!
Antiperspirantul ce asigura protectie si senzatie de prospetime, o tehnologie inovatoare!
Primul deodorant din lume cu microcapsule cu parfum ce se sparg la fiecare miscare!
Sunt activa, fiecare zi e o provocare, dar cu Rexona si a ei tehnologie unica MotionSense,
Ziua este mai frumoasa, eu sunt proaspata si parfumata, iar viata capata alt sens! 

Rexona. Nu te lasa la greu. Stii bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu