marți, 11 noiembrie 2014

Cum sa faci cumparaturi inteligente

"Update: 17 Noiembrie: Recomand tuturor cititorilor acestui articol sa acceseze magazinul "MyCase" in saptamana 21 - 28 Noiembrie pentru a profita de reducerile de Black Friday 2014!".


     “Statea in fata oglinzii si incerca sa petreaca ultimele minute cu ea, ca domnisoara. Era ziua nuntii si emotiile erau mai mari ca niciodata. Aprinsese toate becurile din camera… vroia multa lumina ca sa-si poate schimba starea de spirit…”

     Am inchis cartea si mi-am dat seama ca ar fi cazul sa fac si eu mai multa lumina in jurul meu pentru ca, tot citind, se innoptase. O sa spuneti ca fac risipa si este costisitor. Va contrazic! Am montat la lustra doar becuri led mytool pentru ca sunt foarte eficiente, ecologice si durabile, cu o durata de viata de aproximativ 20 000 de ore si un consum de energie cu 80% mai putin decat becurile incandescente.
     Imi place sa fac cumparaturile din acest magazin online pentru ca exista mai multe variante de a face plata comenzii: ramburs, transfer bancar, plata online cu cardul. Eu am facut comanda online pentru ca mi s-a parut foarte accesibila, dar se poate face si comanda telefonica sau prin e-mail.
     Cand a sunat curierul ma tot intrebam: o fi de la FanCourier, Cargus sau Soft Curier? Stiam sigur ca nu am ales ridicare comenzii de la sediu, desi exista si aceasta posibilitate, pentru ca imi place sa fac cumparaturi online. Transportul a fost gratuit, comanda mea depasind valoarea de 50 lei platita online cu cardul.


     Imi plac becurile LED mytool pentru ca nu emit caldura, nu contin mercur, lumina nu vibreaza si nu straluceste (nefiind obositoare), se aprind si sting instantaneu. Convinsa fiind de necesitatea protejarii mediul inconjurator, o mica ecologista, am remarcat avantajele rezultate din procesul de fabricare: nu sunt folosite spectre infrarosii sau ultraviolete (UV), nu emit caldura, radiatii si nu contin mercur sau elemente poluante. Ideale pentru casa sau spatii de lucru, ne ajuta sa scapam timp indelungat de stresul becurilor normale care se ard prea rapid datorita orelor limitate de functionare.
     Cu ocazia acestei comenzi am acumulat puncte bonus. Da, este o metoda foarte eficienta de a strange bani in contul de pe site - fiecare leu cheltuit va adauga doua puncte bonus in cont, iar valoarea unui punct bonus este de 0,01 lei, cu posibilitatea folosirii la o comanda urmatoare a punctelor bonus acumulate. 
     Asa am decis sa beneficiez de discount la cadoul pentru sotul meu. Am avut de ales, pe langa becuri LED, un produs dintre cele comercializate: huse, carcase, folii de protectie pentru Apple, Blackberry, Samsung si Sony si diverse accesorii.  
     Ce credeti ca am ales? Un incarcator auto usb pentru ca mi-am amintit de dorinta lui exprimata cu ceva timp in urma si pentru ca poate incarca simultan 2 dispozitive cu o viteza de 2 ori mai mare decat a unui incarcator de perete.


     Acest produs suporta incarcarea tabletelor si telefoanelor mobile cu o viteza de mare putere (2.1A, 10W) si permite incarcarea rapida a device-urilor chiar si atunci cand acestea sunt in folosinta: iPad, iPhone, Android, iPod, MP3 player, consola de jocuri si multe altele.

     Vreti sa vedeti la ce m-am gandit pentru urmatoarea comanda? Sau, mai bine, spuneti-mi voi ce ati alege din multitudinea de produse.

     Va las sa studiati oferta… eu ma intorc la cartea ce ma asteapta nerabdatoare pe noptiera…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu