luni, 21 iulie 2014

Patuturi copii pentru parinti fericiti


     - Mami, mami, vine barza. Si eu nu vreau…
     - De unde stii tu, Danut, ca vine barza? Cine ti-a spus? Si de ce nu vrei sa vina?
     - Tati mi-a zis ieri ca o sa am o surioara, ca vine barza si o aduce mai la toamna. Dar eu nu vreau, ca o sa ne inghesuim toti patru in patul ala mic… Sa nu vina!!!
     - Asta e singurul motiv pentru care nu vrei o surioara?
     - Daaaaaaa.
     - Mi-a venit o idee: ce-ar fi sa iti luam un patut nou, numai si numai pentru tine. Am gasit eu patuturi in forma de masina, vrei sa vedem daca gasim o masina ca cea de jucarie? Toata ziua si toata noaptea stai cu ea langa tine… Nu ar fi mai bine sa dormi tu intr-un patut verde?
     - Si cat de mare e masina? A mea e mica, nu incap in ea… Vreau una mareeeeee!
     - Vino aici, Danut. Ia zi-mi tu mie, asta e masina? Luam patutul?


     - Daaaaaa, ce frumos e patutul!!! Si pentru surioara mea ce patut luam? Vreau sa stea si ea in patutul ei, vreau sa ii iei unul roz, cu dantelute, cu jucarii atarnate…


     - Danut, modelul asta iti place pentru surioara ta? Am gasit unul tare dragut la patuturi pliante si este foarte practic. Are si roti ca sa o poti plimba prin camera cand vrei, se pliaza usor si putem sa-l asezam in orice loc in casa… Si, uite, are plasa ca sa te poti uita la surioara ta sa vezi ce face cand se aprind luminitele sau cand se aude muzica.
     - Daaaaaa, e gigea patutul asta!!!
     - Deci am rezolvat problema: Cumparam un patut pentru tine si unul pentru surioara ta, dormiti fiecare separat, nu mai vii peste noi in pat si asteptam sa apara barza la usa...

     Sunt fericita! Am rezolvat problema! 
     L-am convins pe Danut sa doarma singur, pentru ca somnul copiilor este foarte important pentru sanatatea lor, avand un impact direct asupra dezvoltarii mentale si fizice! 
     Trebuie sa aiba un loc care sa fie numai al lui, sa aiba un somn odihnitor si sa fie fericit. Cu siguranta acum va dormi si dupa-amiaza fara rugaminti, fara sa mai traga cearsaful de pe pat. Este primul pas necesar catre independenta copilului meu.
     Iar cu patutul pliant pentru cea mica, am dat lovitura! Pot sa-l pun noaptea in camera noastra pentru o buna supraveghere, in timpul zilei pot sa-l mut oriunde, in orice camera ca sa fie aproape de mine, iar eu si sotul meu vom dormi, in sfarsit, singuri in pat. Toata familia va fi fericita!


     Va place cat de repede am reusit eu sa-l conving pe Danut sa doarma singur? Doarme acum intr-o masinuta mare cu mica masinuta in mana si zambeste... asta inseamna ca este fericit!  

8 comentarii:

  1. Pentru parini si copii fericiti / Patuturi pliante gasiti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt modele foarte frumoase, in clipa asta as vrea sa fiu copil :)

      Ștergere
  2. Ce paturi interesante! Mai ca-ti vine sa mai faci un copil! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha, ha, si eu m-am gandit la asta. Gand la gand cu tine :)

      Ștergere
  3. Ce modele frumoase...am de unde alege,cel roz pentru fetite este de vis :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte originale, de drag sa doarma cei mici in ele :)

      Ștergere
  4. Pentru cine nu si-a achizitionati inca un patut pliant, aveti acum sansa sa-l luati la un pret foarte bune, redus cu 70 de lei http://bit.ly/15QV8nS

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar eu nu vreau, ca o sa ne inghesuim toti patru in patul ala mic… Sa nu vina!!! patut copii

    RăspundețiȘtergere