duminică, 13 iulie 2014

GiftsBoutique - Cadouri pentru barbati


     Vara, acest anotimp minunat plin de caldura, soare si vacante de vis este asteptat cu ardoare de toata lumea, mai putin de mine… Ei, sa nu aveti impresia ca nu iubesc vara... Motivul pentru care in fiecare an am o strangere de inima la apropierea acestui anotimp este faptul ca am patru sarbatoriti, barbati, in aceste luni: baiatul, sotul, cel mai bun prieten de familie si… seful.
     Cred ca nu sunt singura care, de fiecare data cand trebuie sa faca un cadou unui barbat, isi pune o multime de intrebari: - oare ce si-ar dori sa primeasca anul acesta, sa-i fac tot un cadou ca cel care i-a placut anul trecut, sa cutreier prin magazine sa vad noutatile, sau sa fac cumparaturi online? Intrebari multe si stresante de care eu am scapat, anul acesta, cand m-am hotarat sa caut cadouri pentru barbati online, pe un site care m-a inspirat in alegerile pe care trebuia sa le fac, iar rezultatele sunt uimitoare!
     Pentru fiul meu, barbat in toata regula, m-am gandit la o Cutie cu accesorii vin, un set interesant cu 5 accesorii speciale livrate intr-o frumoasa cutie de lemn.


     Chiar daca sticla de vin nu este inclusa, nu este o problema, voi alege eu bautura care sa completeze cadoul, sau, mai bine, voi face o cerere pentru ca sticla sa poate fi inclusa in cadou, pentru ca se poate!

     Prietenului nostru as vrea ca anul acesta sa-i fac un cadou diferit de vesnica cravata si curea, ceva care sa-i aduca aminte ca a fost un an "mai altfel". Oscilez, insa, intre trabucurile Davidoff Millennium Blend Assortment si Bricheta Zippo Ebony ZL placata cu un strat rezistent la zgarieturi impreuna cu Benzina bricheta Zippo… aici astept pararile voastre! Eu parca le-as lua pe toate… sau sa pastrez o parte din idee pentru anul viitor?

 



     Pentru sotul meu, de data asta, a fost foarte usor pentru ca mi-a atras privirea inca de la inceput un Set barbierit Sea Buckthorn-Edwin Jagger ce contine un bol ceramic, pamatuf, suport pentru pamatuf, toate de culoarea fildesului si un sapun de ras cu uleiuri esentiale de catina alba.


     Cred ca barbieritul va fi o adevarata desfatare cu acest set minunat. Dar stati, nu am terminat inca! Nu puteam sa ratez Unealta multifunctionala de buzunar Leatherman Skeletool ce contine ustensile necesare, toate din inox, pe care orice barbat doreste sa le aiba la indemana zilnic, in orice moment al zilei - o lama de inox, cleste, suport pentru capete de surubelnita si un deschizator de sticle. 


     Cu ajutorul clipului detasabil, aceasta unealta se poate prinde foarte usor pe o curea, geanta sau vesta fara sa fie necesara o teaca.

     Si acum... a venit randul cadoului pentru seful meu… hmm, oare o sa-i placa ce i-am ales? SwissCard Lite, in formatul conventional de card de credit, strange laolalta diversele surubelnite ce fac posibila efectuarea unei reparatii simple la PC-uri si alte echipamente electronice, inclusiv o lumina LED-uri luminoase.

 

     Pentru un inginer care sta o buna parte din timp langa PC-ul sau si iubeste mesteritul, pentru acest om caruia nici o problema inopinata nu i se pare ceva de nerezolvat, cred ca am facut alegerea cea mai buna.

     Am o lista si pentru anul viitor, pentru ca pe site sunt o multime de alte produse interesante care pot deveni cadouri de succes pentru barbatii cu simt practic, cu spirit de aventura, pentru acei barbati cu stil pe care ii iubim si/sau ii admiram.


     Voi ce parare aveti? Am ales bine? 
     Abia astept sa vad ce ati alege voi pentru barbatii din viata voastra sau pentru cunoscuti, ce cadouri va tenteaza de pe GiftsBoutique.

2 comentarii:

  1. super, si mie imi place pt sot Setul de barbierit, e super, si i-as mai lua si
    Setul de Cani Mr. Right & Mrs. Always Righ.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vad ca te-ai documentat :) inseamna ca ai intrat pe site-ul GiftsBoutique si ai studiat ofertele.

      Ștergere