joi, 16 februarie 2012

Colier cu cristale Swarowski - Ametist

     Am incercat sa creez o tinuta eleganta care sa se potriveasca la superbul Colier cu cristale Swarowski - Ametist.


     Ametistul este o piatra a puterii, a protectiei, a intelepciunii si nu in ultimul rand, o piatra pretioasa radianta, cu puteri supranaturale care ne incarca cu energie pozitiva.  
     Un cristal care a fost slefuit intr-o anumita forma are proprietati speciale de a purifica, conduce si amplifica energiile.
   
     Acest colier deosebit, eu l-as purta la o tinuta eleganta alcatuita dintr-o superba rochie de seara lunga, asimetrica, din jerse fin. Partea de sus drapata in stil grecesc, fronsata pe un umar si cazand fluid pe celalalt umar. In spate are un decolteu amplu si este fronsata in jurul fermoarului vizibil.




     
     Nu va lipsi geanta de seara inspirata de Versace Couture Collection, cu o inchizatoare de efect Polished Gold Plaque cu logo-ul Versace. 



     
     Pantofii vor fi Christian Louboutin Rolando Pumps model nou 2012 din piele, culoare nude cu varf ascutit.



     
     Sper sa se inteleaga care a fost viziunea mea cand am ales rochia si acesoriile.
     Eu as fi bucuroasa sa port colierul la o astfel de tinuta, sau macar ceva asemanator :))

Voi ce ziceti, va place ce am ales eu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu