sâmbătă, 14 mai 2016

Colectia mea de oje - dupa curatenie


     Colectia mea de oje s-a micsorat considerabil. Am gasit de cuviinta sa fac putina curatenie printre sticlute. Multe dintre cele consumate erau foarte uscate si vechi. De unele chiar uitasem ca le am.
     Pe cele ramase le-am curatat bine la gat, cu acetona, ca sa se inchida bine sticlutele. La unele am schimbat pensulele, daca mi s-au parut prea subtiri sau strambe.

     Si acum, sa va arat mica mea colectie.

     Oje Gabrini - Summer edition, Glitter, Diamond, 3D (noi, inca nu le-am desfacut). Sunt putine, dar in stare buna. 


     Oje Flormar, consummate mai mult, dar inca sunt utilizabile.


     Dior vernis, niste oje absolut superbe!


     De la Farmasi am ramas doar cu 3 oje, trebuie marita colectia.


     3 oje dragalase, Orkide


     Pacific Rapsodi, un mov de senzatie.


     Avon si The One


     O.P.I, doar 2 nuante, din pacate.


     China glaze - culori frumoase in poze, in realitate nu sunt atat de atractive.



     Diverse, majoritatea primite.


     Nail treatment, nail top coat, ulei pentru cuticule.



     Cam asta este tot, deocamdata. Sper ca v-a placut colectia mea. 
     Voi ce favorite aveti, dintre cele prezentate?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu