joi, 28 mai 2015

Review casti nJoy BUFF


     Vrei eleganta si confort cand asculti muzica, porti conversatii online sau te joci la calculator?  Ai neaparat nevoie de o pereche de casti nJoy BUFF.
     Este al doilea produs “nJoy” testat de mine, ca urmare a participarii la campania nJoy The Order of Geeks. Va povesteam aici, cum poate un geek sa testeze gratis gadget-urile pe care si le doreste.

     Am ales sa testez castile nJoy BUFF pentru ca merg la fel de bine la muzica, dar si la alte utilizari si nu am avut niciodata casti cu microfon.

     1. Ambalaj


     Castile nJoy BUFF sunt asezate pe o suprafata profilata si ambalate intr-un plastic destul de dur, transparent, care permite o vizibilitate perfecta a modelului, dar si o buna protectie. Fiind foarte bine lipit, eu nu am reusit sa deschid ambalajul si a fost nevoie sa-l tai.

     2. Specificatii
Model: Casca cu microfon
Tehnologie: Cu fir
Conectivitate: 2 x Jack 3.5 mm
Lungime cablu: 210 cm
Microfon:
Frecventa de raspuns: 20 - 16000 Hz
Sensibilitate: -54dB ± 3dB
Casca:
Diametru: 40 mm
Impedanta: 32 Ohm nominal
Frecventa de raspuns: 20 - 20000 Hz
Sensibilitate: 113dB ± 3dB
Putere maxima la intrare: 100 mW
Caracteristici:
Microfon ajustabil
Control volum pe fir
Proiectate pentru utilizari lungi de zi cu zi
Buretele difuzoarelor este imbracat in piele ecologica pentru un confort maxim
Banda de sustinere ajustabila din piele ecologica

     3. Utilizare zilnica

 

     Le-am testat pe laptop si, pentru ca era prima data cand testam o pereche de casti cu microfon, primul test a fost pe skype. Am fost placut impresionata de calitatea redarii sunetului. Intensitatea si modulatiile vocii au fost perfecte, fara a fi nevoie de ridicarea vocii pentru o receptie cu acuratete, asa cum patesc cateodata la telefon cand interlocutorul zice ca nu ma aude. Deci, ideale pentru o conversatie pe chat sau skype.
     Foarte comoda mi s-a parut pozitionarea telecomenzii pe cablu, la o distanta potrivita pentru utilizare fara efort. nJoy BUFF sunt casti “de casa” sau de birou si merg la fel de bine la muzica, dar si la jocuri sau conversatii. Pot fi utilizate oriunde ne deplasam cu laptop-ul, dar nu cred ca s-ar incumeta cineva sa iasa cu ele pe strada, asa ca nu putem spune ca sunt dificil de transportat. Calitatea sunetului este foarte buna, de inalta fidelitate, datorita difuzoarelor de 40 de mm.


     Deoarece sunt destinate utilizarii pe perioade extinse de timp, castile nJoy BUFF au pernite din burete acoperite cu piele ecologica care se aseaza pe ureche. Se simt foarte placut la atingere.
     Nu le-as recomanda spre utilizare timp indelungat (cateva ore) persoanelor care poarta ochelari, deoarece castile sunt “pe ureche” si nu “peste ureche”, presand toarta de la ochelari pe cap. Testul a fost facut de sotul meu care poarta ochelari.
     Lungimea cablului este una obisnuita, la fel cum se gaseste la foarte multe modele de casti si este mai mult decat suficienta, asigurand libertatea de miscare.


     Microfonul ajustabil este invelit intr-un burete moale. Ideal pentru voce si chat video, asigura o claritate buna a vocii.


     Castile au fost testate cu tot felul de melodii (rock, disco, pop, simfonica, etc). Vocea este redata foarte natural, fara distorsiuni la volum maxim, iar bass-ul este profund si clar. 
     Izolarea fonica pentru sunetele care vin din exterior nu este de prea buna, in schimb pentru sunetul care pleaca din interior, consider ca izolarea este perfecta. Am dat castile la maxim si, langa mine, sotul ma intreba cand dau muzica mai tare, ca nu aude aproape nimic.

  

     Modul de utilizare a bandei de sustinere ofera posibilitatea reglarii pentru a cuprinde orice dimensiune a capului. Banda este ajustabila, din piele ecologica, foarte comoda.
     Singura problema pe care am intampinat-o eu la castile pe care le-am testat, a fost reglarea si fixarea lor. Cu greu am reusit sa reglez pozitia castilor pe urechi, deoarece alunecau prea usor si nu ramaneau intr-o pozitie fixa. Aveam mereu senzatia ca pe urechea dreapta s-au asezat bine, iar pe stanga tindeau sa se aseze singure. Intr-un final, am gasit pozitia convenabila si, timp de cateva ore, nici nu am mai simtit ca le am pe urechi.
     Cablul de la casca este gros si nu exista posibilitatea ruperii lui.

     4. Concluzii
     La primul contact visual te intalnesti cu un design confortabil, care face castile nJoy BUFF foarte atragatoare. Negre, lucioase, elegante, cu acel microfon acoperit cu burete, abia astepti sa le pui in functiune, iar rezultatele sunt foarte bune. Raportul calitate / pret este excelent! 
     Avantaje:
Proiectate pentru utilizari lungi de zi cu zi.
Ideale pentru jocuri, muzica si convorbiri.
Buretele difuzoarelor este imbracat in piele ecologica pentru un confort maxim.
Microfon ajustabil.
Controlul volumului pe fir.
Design confortabil si elegant.
Raport calitate / pret excelent. 
     Dezavantaje:
Nu am gasit niciun dezavantaj.

     Despre mouse nJoy WL410, ati citit pe blog?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu