duminică, 3 mai 2015

Gloves In A Bottle pentru pielea uscata


     Au trecut aproape 10 zile de cand testez Gloves In A Bottle, o lotiune de protectie si hidratanta pentru pielea uscata, care a avut efect inca de prima aplicare. Este magie! Acum ma pregatesc sa comand o sticla mai mare decat cea pe care am avut-o la testat. O sa incep cu o mica descriere a produsului, apoi am sa va dezvalui si impresiile mele.


     Ce este Gloves In A Bottle:
     - Lotiunea Gloves In A Bottle nu se comporta ca o crema hidratanta, ea rezolva hidratarea pielii uscate sub stratul exterior al pielii, fiind o lotiune de protectie, net superioara unei creme conventionale. Inlatura senzatia de mancarime deoarece patrunde in stratul de suprafata al pielii si inlocuieste bariera de protectie, indepartand substantele iritante si mentinand in piele uleiurile naturale.
     - Lotiunea de protectie Gloves In A Bottle nu se ia la spalat. Ea ramane pe piele si o protejeaza.
     - Este cel mai bun tratament pentru pielea uscata cu care ne confruntam in special in lunile de iarna.
     - Este hipoalergenica, complet sigura si non- toxica.
     - Solutia revolutionara este ideala chiar si pentru persoanele care sufera de eczeme, psoriazis, dermatite, alergii sau alte probleme ale pielii, piele uscata sau crapata, alergii la latex, sau pentru protejarea pielii impotriva conditiilor meteorologice extreme, in timpul activitatilor casnice, activitatilor sportive, gradinaritului, muncii in constructii, precum si a altor multor activitati.

     Mod de prezentare:
     - Flacon de 240 ml, pe care il puteti comanda de aici. Pentru testare am primit un minunat recipient din plastic, de 60 ml, foarte comod de purtat in geanta, cu un sistem de deschidere pe capac de forma "press" care lasa sa iasa o cantitate mica de lotiune si asigura in acelasi timp si o inchidere perfecta a flaconului.

     Mod de utilizare:
     - Se spala bine zona de aplicare (corp, maini, picioare sau ten) si se usuca bine. Aplicam o cantitate mica din lotiune, masam sa intre in piele si lasam sa se usuce inainte de a expune pielea.

 


     Impresii si rezultate:
     O picatura bine intinsa pe suprafata afectata este suficienta pentru a asigura protectie timp de 4 ore, dupa care se poate face o noua aplicare (daca se simte nevoia). Eu nu am folosit-o atat de des pentru ca inca de la inceput a facut minuni. 
     Ca si textura, este ceva intre o crema usoara si o lotiune laptoasa.
     La primul contact cu pielea, am simtit o senzatie placuta de racorire si prospetime. A intrat atat de rapid in piele, cam in 20 de secunde, incat mi-am propus ca din acel moment sa nu mai folosesc cremele traditionale pe care le masam continuu minute bune si parca tot nu erau absorbite in totalitate.
     Am observat deja primele efecte:
     - o catifelare foarte placuta a pielii,
     - o hidratare in profunzime si
     - o piele mai intinsa, lipsita de ridurile fine ce apar cand pielea este uscata.
     Mirosul este fin, de proaspat, pentru ca nu contine parfumuri. Din acest motiv este perfect pentru persoanele alergice la parfumurile din produsele cosmetice.
     Nu este grasa, dar in acelasi timp este si rezistenta la apa, pielea ramanand hidratata si catifelata fara sa lase pete la atingere, sau sa se usuce dupa spalare. Nu degeaba se numeste Gloves In A Bottle - “manusi intr-o sticla.”
     Dupa cateva zile in care mainile au fost principalele beneficiare ale testarii, timp in care s-a cunoscut o imbunatatire spectaculoasa a aspectului exterior si al confortului, am trecut la o noua etapa de testare, pe fata.
     De catva timp tenul meu sufera de o alergie la praf. Ca urmare, imi apar cosuri mici pe fata, ca niste bubite, inconjurate de zona rosie si insotite de o stare de mancarime greu de stapanit. Nu aveam nimic de pierdut, asa ca am testat lotiunea si pe fata. Sunt foarte multumita de rezultate! In 2 zile mi-au disparut complet bubitele si roseata. Gloves In A Bottle chiar isi facuse treaba, asigurand acel strat de protectie impotriva factorilor nocivi din atmosfera si a prafului din zilele cu mult vant. Gloves In A Bottle face mai mult decat sa protejeze pielea, o ajuta sa se vindece rapid!
     Ce a mai ramas din sticluta, dupa toate aceste utilizari cu efecte benefice, a fost testat, in cele din urma, de catre sotul meu. Coatele lui aspre, zone care ii dau bataie de cap in fiecare an si pentru care nu a gasit inca un remediu de lunga durata, aveau sa beneficieze de un nou tratament. Stiti si voi ca barbatii nu se entuziasmeaza prea tare cand le place ceva, dar am avut placerea sa-l vad pe sotul meu deosebit de incantat de efectele lotiunii, exclamand: - Este minunata, neaparat sa cumperi o sticla mai mare doar pentru mine, uite ce frumos arata coatele mele acum!
     Da, este adevarat, atat eu cat si sotul meu suntem foarte multumiti de acest produs minune si sunt deosebit de fericita ca am avut ocazia sa-l testez. A inlocuit cu succes cremele de maini si corp si, cel mai important, nu lasa pielea grasa deci, imediat dupa ce a intrat in piele, putem atinge orice obiect fara sa lasam urme si ne putem imbraca cu orice haina, fara sa o patam.

     Mie mi se pare cu adevarat un produs revolutionar si vi-l recomand cu mult drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu