marți, 12 mai 2015

Cine este TotalMag?


Esti pasionat de camping, vanatoare, pescuit sau aventura in mijlocul naturii? Cauti un magazin online bine aprovizionat cu produsele specifice, foarte utile in escapada pe care ti-ai progamat-o? Vrei confort si produse de calitate la preturi decente? Intra pe TotalMag.

     Vecina mea si-a cumparat de curand un aparat cu electrosocuri, cea mai eficienta arma non-letala pentru autoaparare. Cu acest aparat in geanta se simte in siguranta, zilnic, atat seara cand vine de la munca la ore foarte tarzii cat si atunci cand merge la pescuit in locuri mai putin umblate.

     Am intrat si eu sa descopar produsele pe care le au cei de la TotalMag si mare mi-a fost uimirea sa vad ca este un magazine cu de toate. Gasesti echipament specific pentru excursii montane, obiecte indispensabile pentru o vacanta in mijlocul naturii, dar si aparate de masaj, cosmetice, storcatoare si masini de tocat, sau accesorii pentru calculator, tableta sau telefon mobil. Corturi, camera foto sau binocluri de zi profesionale sau pentru copii, incaltaminte sport si vase de camping, sunt doar cateva din categoriile comercializate de TotalMag.

     Pentru vacanta din acest an, as avea nevoie de niste bocanci noi si 2 saci de dormit, o busola militara multifunctionala cu umidometru, o lanterna pentru sporturi extreme si … inca multe altele, pe care le-am gasit in acest magazin online. As mai adauga, ca obiecte de stricta necesitate, un fluier, un amnar si o lupa. Nu se stie cand voi avea nevoie de ele, mai ales ca drumurile montane sunt pline de surprise, alaturi de vremea care iti joaca feste exact cand iti este lumea mai draga. Am inceput sa-mi fac lista cu cele necesare pentru vacanta, pentru ca este mult mai usor cand gasesc toate obiectele la un loc si am de unde sa ma inspir, functie de bugetul alocat.

     Stiati ca puteti gasi genti militare, statii meteo, snururi si franghii de tot felul, echipamente de spionaj si chiar un sistem fitness pentru abdomen?
Puteti cumpara acum, multe obiecte la reducere!


     Cand va spuneam eu ca este un magazine online cu de toate, m-ati crezut? Probabil ca nu, dar sper ca macar v-am facut curiosi si ii veti face o vizita.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu