duminică, 8 februarie 2015

Idei de cadouri pentru iubitul meu


     Stiu ca veti spune ca ma ambalez prea tare, ca exista multe lucruri care se pot face cadou iubitului (sotului) si ca nu este asa o mare tragedie. Dar ce te faci atunci cand trebuie sa nascocesti o idee de cadou pentru ziua indragostitilor? Tot ce vezi prin magazine nu te incanta, nu te inspira si ajungi acasa exact cum ai plecat, cu mainile goale. Solutia o veti gasi si voi, la fel cum mi s-a intamplat mie zilele trecute cand cautam pe net cadouri pentru barbati, de Valentines’s Day 2015. Puteti face cadouri foarte originale - lucruri utile sau haioase, toate il vor face sa zambeasca multumit ca nu l-ati uitat mai ales acum, cand toata lumea sarbatoreste evenimentul.
     Este o sarbatoare plina de dragoste si afectiune, chiar daca este imprumutata, iar moda ne cere sa tinem pasul si sa nu ocolim momentele in care ne putem exprima dragostea intr-un mod poate neasteptat de iubitul/iubita ce ne este mereu aproape.


     De mult mi-am dorit sa am acasa o ruleta. Cand am vazut-o, mi-am si imaginat cum ne vom distra copios amandoi, ore in sir, cu shoturile de lichior sau whisky, fara sa fie nevoie sa mergem la vreun cazinou. Este foarte utila si pentru un party cu prietenii pentru ca dezmorteste atmosfera si creeaza buna dispozitie.


     Pentru seara romantica care se apropie am gasit si cadoul ideal (nu stiu daca nu cumva este mai mult pentru mine, pentru ca eu stau mai mult la bucatarie), o tigaie foarte haioasa in forma de inima in care pot pregati un ou ochi intr-o forma foarte atragatoare - o inima. Cum ar spune cineva, ii ofer inima mea pe tava. Oul facut in aceasta tigaie va avea alt gust si alt sens, chiar daca iubitul meu consuma acest preparat destul de des. Nu cred ca va avea curajul sa spuna vreodata ca s-a saturat de oul inima pe care i-l ofer cu drag.
     Si ce daca il voi scoate din minti cu aceste cadouri, mai am o surpriza, pe care am lasat-o special la urma, daca cumva i se va face sete - casca iubitorului de bere.


     De cum am vazut-o m-a facut sa zambesc, asa ca am trecut-o prima pe lista, chiar daca voua va spun abia acum despre ea. Chiar daca in poza este cola, mult mai buna este berea bauta cu acest dispozitiv.

     Vreti sa stiti ce cadouri mai puteti cumpara pentru ziua indragostitilor? Veti gasi o multime, pentru toate gusturile. Intrati pe site cat mai repede, ziua cea mare este aproape si cred ca toti abia asteptam sa oferim si sa primim cadouri. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu