marți, 9 decembrie 2014

Provizii electronice pentru iarna asta


     Ati decis ca a venit momentul sa va faceti provizii electronice pentru iarna asta dar sunteti derutati de ofertele extrem de variate pe care le gasiti in magazine si va sperie gandul ca v-au scazut finantele in urma proviziilor de muraturi si dulceturi facute pana acum? Nu disperati, nu este cazul sa intrati in panica, pentru toate exista o rezolvare, iar pentru voi, in mod special, pentru ca va doriti electronice, exista magazinul online ABD Computer care comercializeaza laptopuri second hand si refurbished, tablete resigilate, calculatoare second hand si refurbished, monitoare si televizoare, componente pentru calculatoare, aparate foto, eBook Readere, servere, camere de supraveghere, imprimante, aspiratoare. Magazinul are cel mai mare stoc de produse IT din tara, de la peste 30 de brand-uri de inalta calitate. 

     Conform unui proverb romanesc care spune sa-ti cumperi vara sanie si iarna caruta, ar fi trebuit sa nu va gasesca venirea iernii fara toate cele necesare petrecerii timpului in mod placut la caldura. Daca sunteti totusi in situatia asta, va puteti face si acum proviziile.

     Stim cu totii ca, atunci cand suntem nevoiti sa stam mai mult prin casa si sa renuntam la plimbarile in aer liber cu care ne-am obisnuit in timpul verii, avem nevoie sa ne destindem intr-un mod placut fara sa ne uitam mereu pe geam in asteptarea verii urmatoare.
     - Copiii vor sa se joace pe tablete sau pe calculator cu castile pe ureche si sonorul la maxim ca sa auda mai bine impuscaturile inamicului din joc.
     - Parintii au nevoie de un laptop sau un calculator, sau fiecare unul dintre ele pentru a naviga pe Internet pe retelele de socializare si a tine legatura cu prietenii virtuali, sau pentru a fi mereu la curent cu ce se mai intampla in lume.
     - Iubitorii sau iubitoarele de citit se ghemuiesc in fotoliu la caldura si citesc carti noi, pe care nu le au in biblioteca, pe un eBook Reader.
     Exemplele pot continua la nesfarsit. Fiecare dintre noi am fost macar o data in situatia de a ne plictisi in casa pentru ca nu am avut provizii electronice pentru iarna. Sa nu amintiti aici de televizor, eu am renuntat deja sa-l deschid prea des ca sa vad tot aceleasi filme in fiecare an. Mai bine ma uit pe calculator la ce film vreau eu, mereu altul, sau ascult muzica care imi place!

     Va temeti de produsele second hand? Nu aveti niciun motiv! Produsele second hand pe care le comercializeaza ABD Computer au garantie si functioneaza perfect pentru ca sunt testate inainte de vanzare, iar preturile imbatabile nu au cum sa va lase indiferenti. 
     Daca aveti totusi retineri, puteti incerca produsele refurbished (resigilat, reconditionat). Produsele care au avut diferite defectiuni au fost returnate la producator pentru remedierea defectiunilor, dupa care sunt vandute din nou la un pret mult mai mic. Producatorii de computere si echipamente IT testeaza atent toate componentele repara, schimba componente si fac teste pentru a se asigura ca acestea functioneaza impecabil, ca si produsele noi, apoi sunt certificate si reintroduse pe piata cu sigla refurbished. Sigilate, certificate si garantate, ele au toate caracteristicile produselor noi dar la preturi mult mai mici si se numesc refurbished.


     Ce ziceti de un laptop refurbished Dell E5400 Core 2 Duo P8700 2.53GHz 4GB DDR2 250GB HDD RW 14,1 inch + Soft Preinstalat Windows 7 Home la 890 lei? Produsele Dell sunt recunoscute pentru ca ofera stocare pe niveluri, protectie avansata a datelor si usurinta in utilizare. Puteti achiziona un astfel de laptop folosind si puncte de fidelitate. Punctele de fideliate sunt puncte valorice care se acorda oricarui utilizator care a comandat cel putin odata de pe site-ul ABD Computer. Din punct de vedere valoric, 1 punct de fidelitate acumulat are valoarea de 1 leu si se pot folosi fie pentru a plati in totalitate comanda, fie pentru a o achita partial. Nu-i asa ca sunt numai avantaje?


     Va plac tabletele? Eu am cumparat pentru nepotica mea tableta VisionTAB S702 cu procesor Dual-Core Cortex A7 1.2GHz, 7", 512MB DDR3, 4GB, Wi-Fi, Android 4.2, Negru, la doar 200 lei! Cele doua surori, nepotelele mele, se bateau mereu pe o singura tableta si, ca sa fie liniste in casa, verisoara mea le-a ascuns tableta. Acum vor fi amandoua fericite, mai multa liniste in casa, fiecare cu tableta ei. Va recomand sa aruncati o privire sa vedeti ofertele.



     Credeati ca am terminat cu proviziile? Pentru sufletul meu, nu putea sa lipseasca un eBook Reader Amazon Kindle cu 47 % reducere, pentru ca imi place sa citesc dar nu suport sa-mi car cartea peste tot prin casa. Garantia este de 1 an cu posibilitate de extindere contra cost, are garantia de retur de 90 de zile si livrare gratuita.



     Am gasit exact produsele second hand si refurbished de care aveam nevoie si mi-am facut provizii electronice pentru iarna asta cu aproximativ jumatate din pretul pe care l-as fi dat pe aceleasi produse, noi. 
     Voi v-ati facut provizii pentru iarna asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu