luni, 1 decembrie 2014

Incaltaminte de iarna durabila si comoda


     O tinuta bine aleasa, fie casual, sport sau eleganta, capata valoare daca este accesorizata cu incaltamintea potrivita. Mai ales iarna, incaltamintea trebuie sa fie durabila, comoda dar sa aduca si un plus de originalitate. O pereche de cizme cu toc inalt, cambrate pe picior, fac diferenta atunci cand vrem sa iesim in evidenta cu o tinuta spectaculoasa.

     Pentru zilele geroase, cand zapada se asterne iremediabil pe drum si avem nevoie sa ne tinem exchilibrul pe gheata, o pereche de cizme imblanite cu toc jos, reprezinta cel mai dorit articol de incaltaminte fara de care orice deplasare devine ceva aproape imposibil. Lungi, medii sau scurte, ele au fost mereu prima optiune a femeilor care isi etaleaza feminitatea.

  
 

     Nu stii ce sa-ti alegi? Fa un exercitiu de imaginatie. Priveste aceste modele si vezi cum le poti asorta cu imbracamintea de iarna ce troneaza in sifonierul tau. Gasesti aici modele divers colorate, pentru toate gusturile si varstele. Daca preferi ghetele, sa stii ca te asteapta o colectie impresionanta de modele.

     De cand am descoperit incaltamintea de la Kalapod, nu mai fac cumparaturile din alta parte, mai ales ca este mult mai comod sa le achizitionez online. Am studiat atent oferta pentru sezonul toamna-iarna si am ales cateva modele si pentru sotul meu, urmeaza sa dea verdictul asupra modelului preferat.


     Stiti ce am gasit la categoria ghete barbati? O pereche de bocanci albi, unisex si ma gandeam sa iau doua perechi: una pentru mine si una pentru baiatul meu. Mi se pare foarte fashion sa ai incaltamintea alba, mai ales ca nu prea am vazut multa lume purtand aceasta culoare. Majoritatea se orienteaza spre negru sau maron, dar mie imi plac culorile mai deosebite care pot scoate in evidenta personalitatea si curajul de a incerca ceva inedit.


     Incaltamintea pentru copii, de la cizme, ghete pana la pantofi sport si tenisi se adreseaza atat fetitelor cat si baietilor. Modelele sunt delicate si dragalase, asa cum sunt si copii nostri, dar sunt si durabile. Copiii trebuie sa fie imbracati bine pentru a nu raci, iar incaltamintea cu interior imblanit asigura confortul si caldura necesara.

     Rosu, albastru, galben, verde, alb, alaturi de bine-cunoscutele negru si maron sunt culori menite sa ne inveseleasca cele mai sumbre si geroase zile din timpul iernii. Daca esti o fire nonconformista, cu putina culoare si accesorii amuzante poti aduce o nota de prospetime oricarei tinute si sa-ti asiguri o zi plina de optimism. Important este sa te simti bine in pielea ta, confortabil si sa pasesti cu incredere. Daca reusesti sa fii unica prin alegerile facute si outfit-ul creat, cu atat mai bine.

     Magazinul online Kalapod este preferatul meu in acest moment pentru imi ofera posibilitatea de a achizitiona si accesorii precum genti, portofele si sosete de dama, barbatesti si pentru copii, dar si produse de ingrijire pentru incaltaminte: creme de pantofi, spray-uri, perii si bureti.

     Spargand tiparele cu care aproape ne-am obisnuit, oferta magazinului cuprinde pantofi, ghete, cizme, balerini, sandale, mocasini, pantofi sport, botine, saboti, slapi, sneakers pentru dama, barbati si chiar copii la preturi fara concurenta, in culori incitante si prietenoase, modele europene la un raport bun calitate/pret pentru fiecare produs, cu transport gratuit la o comanda peste 99 lei.

     Ce ziceti, va place sa va incalte Kalapod in aceasta iarna?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu