luni, 3 noiembrie 2014

Un look nou cu gene false

"Update: 17 Noiembrie: Recomand tuturor cititorilor acestui articol sa acceseze magazinul "MyLash" in saptamana 21 - 28 Noiembrie pentru a profita de reducerile de Black Friday 2014!".


     Dintotdeauna am admirat femeile dotate de la natura cu gene lungi. Cred ca a devenit o obsesie, mai ales cand oglinda imi arata realitatea. Nu stiu cate dintre voi sunteti in aceeasi situatie, dar vreau sa cred ca si voi ati incercat tot ce era posibil pentru a remedia aceasta situatie. Ulei de ricin folosit in copilarie pentru cresterea genelor, un rimel bun care incarca genele de la prima aplicare si ofera volum de 3 ori sau de 5 ori, pareau solutii la indemana. Surpriza a venit atunci cand am constatat ca toate eforturile mele nu dadeau rezultatele mult asteptate si genele nu erau doar scurte ci si neuniforme (stiti voi, cu acele spatii libere sau doar cu pufulet inestetic). In fiecare an dadeam tarcoale, pe la targurile de beauty, standurilor cu gene false si le admiram, sperand totusi, in gandul meu, ca va veni ziua in care genele mele se vor hotari sa creasca singure… dar nu s-a intamplat. 
     Si, atunci, care este solutia? Doar niste gene false achizitionate dintr-un magazin online de incredere ce comercializeaza la preturi foarte bune produse ale unor branduri devenite celebre in intreaga lume. Cautand cu inversunare, am descoperit ca exista diverse modele de gene false: gene intregi (gene tip banda), smocuri (gene individuale cu nod sau fara nod), sau fir cu fir (extensii de gene). Ca si paleta coloristica - culoarea maro pentru un aspect cat mai natural si culoarea neagra ce ofera un aspect mai dramatic, recomandata in special pentru ocazii de seara.


     Nu am stiut de la inceput ce sa aleg de pe MyLash, mai ales ca oferta este atat de bogata si preturile atat de bune incat imi era greu sa ma decid rapid. Genele false de tip banda - Naturale, Glamorous sau Wild - sunt mai usor de aplicat decat cele individuale adaugand densitate pe toata lungimea genelor naturale. Ele merg folosite cu succes la machiajele de seara.


     Dar eu imi doream un model care sa ofere un aspect natural si de durata, cu fire ce pot fi inserate atat intre genele superioare, cat si intre cele inferioare. Am optat, in prima faza, pentru gene individuale mylash. Stiti care a fost rezultatul? Amplificarea look-ului natural, un vis devenit realitate. Si iata ca genele mele arata acum mult mai lungi si mai dese, iar eu sunt foarte incantata. Incercati-le si voi! Indiferent pentru care model optati nu veti avea nimic de pierdut. Veti castiga in schimb "o noua" pereche de gene.
     Prima miscare am facut-o, dar chiar credeti ca m-am oprit aici? Nu imi era suficient ca miscarile seducatoare ale genelor lungi si arcuite sa imi dezvaluie ochii mari, patrunzatori si enigmatici. Imi trebuia ceva mai mult, o carte de vizita completa a personalitatii mele, un aspect bine definit al sprancenelor. Cu un gel de sprancene cu vitamina B5 in nuante de blond, maro, negru sau transparent, chiar si tu te poti transforma intr-o diva ce intoarce toate privirile!... m-am gandit eu.
     Trecand in revista bogatia produselor mi-am amintit de sfaturile primite, in timp, de la cosmeticiene si make-up artisti. Este foarte important sa folosesc produse de make-up profesionale, de cea mai buna calitate, de la brand-uri devenite celebre in intreaga lume.


     Ma stiti ca nu sunt o tipa egoista si atunci cand descopar ceva cu adevarat valoros nu tin doar pentru mine. Eu imi pregatesc de pe acum lista cu produsele preferate pentru fata, buze si unghii si invat cum se realizeaza o aplicare de gene false + un machiaj de seara cu glitter.

     De ce sunt atat de incantata sa va recomand MyLash? Pentru ca:
     - Exista 3 posibilitati de a comanda - online, telefonic si prin e-mail.
     - Exista 3 modalitati de plata - ramburs, prin transfer bancar si online cu cardul bancar.
     - Lucreaza cu 3 firme de curierat pentru livrare.
     - Orice produs poate fi returnat in termen de 10 zile de la data primirii daca nu corespunde asteptarilor.
     - Pot alege cu usurinta tipurile de gene false potrivite, in functie de forma si marimea ochilor, folosind aplicatia MyLash Selector.
     - Pot vizualiza tutoriale pentru aplicarea genelor false.
     - Ofera vouchere cadou clientilor fideli.
     - Lucreaza cu branduri de renume printre care Ardell, Sorme si Salon Perfect.
     - Au discount permanent la produse pentru cei ce lucreaza in domeniul beauty.
     - Este dedicat femeilor de orice varsta, cu personalitati si idei total diferite ce pot fi multumite cu usurinta datorita existentei modelelor de gene false atat de variate.

     Te-am facut curioasa? Vrei sa profiti de ofertele speciale? “Pregateste-te de cumparaturi de pe Mylash cu ocazia Black Friday!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu