sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Produse naturiste Vegis pentru sanatate

"Update: 17 Noiembrie: Recomand tuturor cititorilor acestui articol sa acceseze magazinul "Vegis" in saptamana 21 - 28 Noiembrie pentru a profita de reducerile de Black Friday 2014!".

     Ati observat deja ca pe facebook circula tot mai des intrebarile: Va place sa folositi produse naturiste? De ce?
     Am raspuns mereu acestor intrebari cu DA. Sunt adepta utilizarii produselor naturiste in detrimentul medicamentelor sau a produselor pline de aditivi si conservanti. Am acasa un intreg depozit cu produse pe care le consum sau folosesc zilnic. Am observat ca sunt de mare efect, drept care, am ramas o fidela consumatoare.

 

     Ceaiurile din plante selectionate impotriva diferitelor afectiuni, pentru slabit, sau care ajuta organismul sa functioneze corect, au fost mereu in atentia mea. Am un cult pentru sanatate si fac tot ce imi sta in putinta sa folosesc cat mai mult produse naturale, benefice, in detrimental medicamentelor.

 

     Am grija ce mananc, testez si selectionez cele mai bune combinatii care ma ajuta sa am un tonus bun. Sunt o multime de producatori pe care i-am descoperit in decursul timpului.

     La inceput cutreieram magazinele, farmaciile, ceream sfaturi doamnelor de la plafar care deja ma cunosteau drept clienta veche. Acum am descoperit ca este mult mai usor sa cumpar online. Si voi stiti cat de multe cumparaturi am facut online in ultima perioada. M-am bucurat ca exista un magazin de produse naturiste care strange laolalta zeci de producatori de marca si se prezinta cu un depozit de produse impresionant de bogat. Cu un simplu click pot sa-mi pun imi in cos toate produsele pe care le doresc, platesc cu cardul online sau ramburs la primirea coletului si astept curierul. Simplu si eficient, cu livrare in 24 h,fara drumuri multe, fara cautari asidue ale produselor disparute din stocul magazinelor.


     La capul patul strajuieste cu sfintenie Ginkgo Biloba pentru reglarea ciuculatiei sangvine la nivelul creierului si al membrelor. El ma ajuta sa-mi mentin vederea normala incetinind procesele degenerative la nivelul ochilor si imi regleaza circulatia periferica deficitara. Altfel cum as rezista sa stau zilnic langa voi, cu ochii in calculator, intepenita in scaun?


     Despre produsele Himalaya v-am spus cat sunt de benefice in repetate randuri. Cred ca v-ati saturat deja, dar eu nu ma pot opri. Marturie sta noua mea achizitie a produselor din cele mai diverse categorii.

     Colectia mea, pe care v-am arata-o cu drag si voua, este destinata utilizarii de catre toti membrii familiei. Fiecare are cate un produs preferat sau chiar mai multe, un producator preferat sau mai multi - Fares, Himalaya, Alevia, AdNatura, Vedda, Bis-Nis, Pirifan, Solaris, Celmar, Complex Apicol, Hofigal si multi altii.
     Mai am poze ale produselor naturiste care reprezinta chiar in acest moment aliatul meu si al familiei mele, dar nu vreau sa va obosesc privirea.
     Ce va recomand eu? Dati o sansa consumului de produse cat mai naturale pe care organismul nostru abia asteapta sa le primeasca. Legatura noastra cu natura atat de bogata in plante miraculoase ar trebui sa devina un mod de viata. Cred ca asa am reusi sa ocolim sau chiar sa tratam mai usor bolile, pentru ca, da, suntem un popor bolnav.

     Dar sa nu ne intristam, mai bine sa facem o verificare a listei cu produse ce urmeaza sa completeze stocul, mai ales ca ofertele de Black Friday trebuie sa apara. Si ca sa nu pierzi nici tu, “Aboneaza-te la Newsletterul Vegis pentru a fi la curent cu super ofertele de Black Friday!” 
     Categoriile Promotii, Pachete 1+1 si Noutati sunt cele mai indragite de mine. Asa am descoperit "Echinacea 30cps 2+1 Gratis" pentru baiatul meu care continua tratamentul de intarire a sistemului imunitar de doua ori pe an: primavara si toamna.
     Daca aveti nevoie de sfaturi le puteti primi telefonic de la oamenii saritori care va asculta cu rabdare problemele. Puteti alege in orice moment din cele peste 3800 de produse originale cu certificate de conformitate si calitate de la producatori. Ei pun suflet in tot ce fac, noi beneficiem de ajutorul lor, de noutatile din toate domeniile (suplimente, alimentare, cosmetice, carti, etc.) si de promotii si pachete atractive.

     Voi continua si eu seria intrebarilor de pe net. Va propun sa-mi spuneti daca aveti cel putin un produs naturist de la Vegis in casa. Sunt curioasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu