luni, 3 noiembrie 2014

Eu CautCeas, voi?

"Update: 17 Noiembrie: Recomand tuturor cititorilor acestui articol sa acceseze magazinul "CautCeas" in saptamana 21 - 28 Noiembrie pentru a profita de reducerile de Black Friday 2014!".


     Suntem in secolul XXI si tu inca iti mai cauti un ceas de mana? N-ai si tu un orologiu, un ceas cu cuc, un pendul sau un ceas de buzunar? Vrei doar un ceas electronic sau unul atomic, nu-i asa? Sigur nu ai o clepsidra pe care o pazeste mama? De ce stai toata ziua cu telefonul mobil in mana in loc sa-l tii in geanta sau in buzunar?
     Cred ca am auzit aceste cuvinte de mii de ori in grupul nostru de prieteni… parca mi s-au lipit pe creier dar nu cu scotch, ca era simplu sa le dezlipesc… cred ca este mai degraba o vraja… oare cum se destrama? Intrebarile nu imi sunt adresate doar mie, sa nu credeti ca sunt singura luata in vizor. Nuu, fiecare are cate o intrebare pentru cineva, nu scapa nimeni. Dar de ce sunt toate legate doar de acest minunat instrument, inventat inca din antichitate, ce ne conduce pasii prin timp si indica ora exacta? Totul a inceput inca de pe vremea egiptenilor, care au construit ceasul solar - obeliscul. De atunci ceasul a devenit un instrument de masurare a timpului indispensabil fiecaruia dintre noi. Prin anul 1500 un lacatus german pe nume Peter Henlein a creat ceasul mic portabil ce era tinut in mana sau in buzunar, insa prima persoana care a purtat un ceas de mana a fost fizicianul francez Blaise Pascal. Apoi a fost inventat bratul pentu minute si cel pentru secunde, a aparut ceasul electronic si cel cu alarma... Ce ne-am face fara ceas, am trai mai usor sau totul s-ar complica brusc? Prea multe intrebari si amintiri navalesc asupra mea si ma sacaie cu o insistenta enervanta …

     Off, bine ca a sunat ceasul si m-am trezit! Am reusit sa scap de visul asta cumplit.

     Nici acum nu realizez carui motiv ii datorez acest cosmar din timpul noptii… Sa fie oare pentru ca ieri am stat cu ochii atintiti pe http://www.cautceas.ro/catalog/bossart-656727 pana cand seful mi-a tras stecherul din priza? Da, ce, nu stiati? Mi-a deconectat calculatorul si nu m-a lasat sa plec pana nu mi-am terminat lucrarea… ca, deh, eu cascam ochii in alta parte, imi ardea de magazine online…ce sa-i faci…


     Dar nu-mi pare rau ca am ramas fascinata vazand zecile de componente miscandu-se, rotindu-se, interactionand unele cu celelalte intr-o armonie perfecta! Sa stiti ca am castigat foarte mult din aceasta experienta. Am reusit sa parcurg intreaga oferta de ceasuri Bossart si sa-mi aleg cadoul pentru ziua mea pe care-l voi cumpara de Black Friday… ca tot a trecut aniversarea si s-au facut toti colegii ca ploua, macar sa mi-l cumpar singura. Va intrebati cate ore am stat sa caut? Nu stiu sa va zic, dar cred ca puteti estima singuri cam in cat timp se pot parcurge pagini pline cu ceasuri Bossart de dama si barbatesti, sa deschizi fiecare produs, sa treci in revista toate caracteristicile, sa le admiri design-ul...
     Si totul se intampla dupa ce am parcurs inca 22 branduri de renume cu ceasuri clasice si ceasuri fashion unde am gasit si acest minunat http://www.cautceas.ro/cumpara/rothenschild-rs-1109-ir-w-chronograph-7654457 pentru sotul meu.
     Stiti ca imi place sa cumpar din magazinele online. Ma veti intreba cu ce este diferit acesta fata de toate celelalte, nu-i asa? Pai, hai, sa va explic:
     - Livrarea este gratuita in toata tara pentru comenzi mai mari de 300 lei.
     - Toate produsele beneficiaza de garantie 2 ani.
     - Produsele sunt 100 % originale, noi, autentice, livrate in ambalaj original, insotite de certificat national si international de garantie, factura si manual de utilizare emise de producator.
     - Livrarea se face in 24 de ore prin curier rapid.
     - Poti face plata in 3 feluri: sistem ramburs, online si in rate.
     - Ai avantajul de a plati in rate prin Star BT, Card Avantaj sau Bonus.
     - Poti profita gratuit de consultanta cu privire la alegerea unui ceas in functie de stilul vestimentar dar si de buget.
     Si cand te gandesti ca piata online musteste, in mare parte, de produse contrafacute sau de produse originale dar pentru care nu se elibereaza documente legale. Oare cum as putea sa renunt la avantajul de a beneficia de garantia oferita de CautCeas.ro? Si de ce aflu eu asa tarziu de aceste ceasuri originale ? Unde am fost cu privirea pana acum? Imi raspundeti si mie la toate intrebarile astea? O sa ziceti ca sunt stupide, dar chiar nu sunt, eu le consider mai mult decat esentiale.


     Le auziti cum ticaie? Ma asteapta sa dau comanda pentru ca “Intre 21 si 28 noiembrie pe CautCeas.ro gasesti cele mai tari oferte de Black Friday.

     Hei, mai sunteti aici sau v-ati mutat pe magazinul online?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu