sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Doctor pentru laptopul atacat de pisoi


     Multi spun ca un copil mic in casa, pe langa faptul ca este o binecuvantare, creeaza si o multime de probleme. Le dau dreptate. Imi amintesc de vremea cand perseverenta si rabdarea erau la ordinea zilei pentru educatia baiatului meu.
     Este greu, dar nu imposibil sa disciplinezi un copil care la varsta de aproximativ 2 ani este tentat sa traga de tot ce apuca in jurul lui. Cand vrea sa se urce pe masa, pe mobila, sa traga sertarele, inseamna ca este curios sa descopere universul ce il inconjoara. Asta nu poate decat sa ne bucure. Daca in casa exista si o pisicuta jucausa, ea va ajuta copilul sa socializeze mai bine, sa-si mareasca increderea in sine. Da, dar totul are o limita, totul este frumos pana cand se lasa cu stricaciuni.

     Saptamana trecuta am fost la ziua lui Sorin, baiatul vecinilor, care a implinit 2 ani. Eram mai multi adulti in camera, ne-am luat cu vorba, nu am stat prea mult cu Sorinel care avea o ocupatie importanta: se juca cu un mic pisoias pe care il primise cadou. Nu stiu cum s-a intamplat dar, la un moment dat, niciun adult nu mai era cu el in camera. Asta ne-am dat seama mai tarziu cand l-am vazut pe Sorin alergand dupa pisoi drept in biroul unde trona falos pe masa laptopul ce inca era deschis.

Sursa poza: http://www.peteava.ro/id-499965-copii-si-pisici

     Nu vreti sa stiti cum ne-am bulucit toti pe usa sa vedem ce face copilul. Pisoiul s-a impiedicat de fire si s-a oprit din alergat, Sorin a venit peste el si a alunecat pe parchet si… buff… laptopul pe jos…
     Sorin plangea, pisoiul mieuna, vecinul tipa: doctoreeee, ce are laptopul de nu mai functioneaza?… si uite asa s-a spart gasca si am plecat toti acasa…

     Ieri am aflat care au fost consecintele si pagubele: - o rana mica la piciorul lui Sorin care ii trecuse rapid, un pisoi incuiat in baie si un laptop care avea nevoie urgenta de piese de schimb. 
     Prima urgenta era un incarcator laptop nou pentru ca mufa ce intra in laptop era smulsa. Pe baterie a mai mers putin, dar si ea era pe duca. Paguba majora a fost insa display-ul care era fisurat. Probabil in cadere, fiind deschis, a aterizat intr-o pozitie nefasta. 
     Se mai intampla si accidente din astea. Poate si noi am gresit ca nu l-am supraveghet suficient pe Sorinel, poate nu trebuia sa-l lase sa se joace cu pisoiul, poate trebuia ca usa de la camera sa fie inchisa, poate laptopul trebuia sa nu fie in priza, poate…
     Un display laptop Acer nu este chiar asa ieftin daca nu stii de unde sa-l cumperi mai convenabil. Dar s-a rezolvat. Important este ca nu a patit nimic grav Sorin si piesele de schimb pentru laptop s-au gasit rapid.



     Ce am invatat eu din aceasta intamplare? Copiii, pisoii si aparatele electronice nu prea stiu sa se joace impreuna… Altfel, se apeleaza la doctor… Hi, hi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu