joi, 30 octombrie 2014

Oriflame - frumusete fara varsta


     Tineretea este trecatoare, o stim deja cu toate, dar frumusetea nu are varsta pentru ca fiecare varsta are frumusetea sa caracteristica pe care o poti mentine cu succes folosind produsele Oriflame.
     Produsele Oriflame le-am descoperit acum multi ani, cand eram in cautarea unei creme mai grase pentru perioada iernii. Mereu am avut la indemana o crema pentru buze si ochi, dar in acel an parca nu isi mai faceau treaba. Cu ajutorul unel colege de munca am descoperit Balsamul multifunctional Tender Care de la Oriflame.


     M-am indragostit la prima vedere de acea cutiuta delicata cu design deosebit fata de ce vazusem eu pana atunci. Continutul, cu extract din fagure de miere si uleiuri naturale, era produsul pe care il cautam si caruia i-am ramas fidela cativa ani buni, pana am descoperit si Balsamul protector Tender Care Almond, tot de la Oriflame. Acum el constituie tratamentul minunat pentru pielea mea uscata si aspra din zona ochilor si balsamul ideal pentru buze. L-am testat pe cuticule si pe coate si am ramas placut impresionata de efectul emolient. Aroma subtila de midgale si consistenta balsamului l-a transformat intr-un “must have” zilnic in poseta.


     Al doilea episod remarcabil a fost achizitionarea parfumului Giordani Gold, acel “quelque chose” ce a facut apropierea dintre mine, o domnisoara la acea data, si viitorul, acum actualul, meu sot. Stiti desenele animate in care mirosul pluteste in aer ca o unda miscatoare spre nasul unui personaj? Cam asa a fost fermecat sotul meu de aromele inconfundabile ale parfumului ce avea sa devina o eticheta pentru orice aparitie a mea.
     Despre cosmeticele The One pe care le-am primit spre testare de la Oriflame am mai scris aici pe blog, cred ca ati citit deja review-ul.
     Cand vine vorba de machiaj, imi place sa investesc intr-un un fond de ten bun, un rimel cu efect de alungire a genelor si un ruj sau luciu de buze cu sclipiri rafinate. Ca sa nu mai spun de oje, in cele mai diferite culori si texturi, nu trebuie sa lipseasca nici macar o zi din casa. Altfel, cum as reusi sa-mi schimb manichiura de doua ori pe saptamana?


     Iubesc produsele Oriflame, in general, pentru ca sunt de calitate si la preturi foarte accesibile. Din pacate, din toata colectia mea de creme, oje, produse de makeup si parfumuri, am ramas doar cu cele din poza. Eu cred ca se impune o reimprospatare a colectiei, am dreptate?

     Daca si voi iubiti produsele Oriflame la fel de mult ca mine, participati la acest concurs unde aveti ocazia sa castigati premii foarte utile!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu