sâmbătă, 20 septembrie 2014

Ceas cu personalitate - noua generatie


     Era in vara anului 1986 cand te-am vazut pentru prima data… Mi-ai umplut sufletul de bucurie si de atunci m-ai transformat in sclava ta… Erai gingas si vioi si ma mandream cu tine peste tot pe unde tu ma insoteai si stiai sa-ti faci placuta prezenta. Nu aveai bratara din silicon confort ca a lui Detomaso, nici cadranul atat de frumos colorat si atragator, nici display analog si nici geam din cristal mineral ultra-rezistent, in schimb erai zilnic un sprijin si de cate ori aveam nevoie de tine tu imi zambeai cu o promptitudine greu de egalat. Ani la rand ai fost steaua mea calauzitoare si nu m-ai dezamagit nicio secunda. Te-am ingrijit cu drag de fiecare data cand te lasau puterile si ti-am luat “hrana” potrivita ca sa nu ramai in urma celorlalti. Erai mereu langa mine si la bine si la greu si pentru asta iti sunt recunoscatoare. Dar, vezi tu, anii au trecut si acum esti cam batranel si te-au cam lasat puterile… de cand ai inceput sa schiopatezi si sa dai rateuri te-am asezat la loc de cinste in sertar ca sa-ti traiesti in tihna batranetile.
     Sa nu te superi pe mine daca acum imi voi intoarce privirea spre nepotii tai Casio… Mi-ai fost cel mai bun prieten dar trebuie sa recunosti si tu ca ei sunt tineri si arata mult mai bine, au mai multe functii, stau la rand aliniati frumos asteptand sa aleg pe unul dintre ei. Ce ma tot bati pe mana? Stiu ca te supara vederea si nu distingi aproape nimic si da, mecanismul este tot Quartz, dar lasa-ma sa-i privesc si pe ei cu bucuria de altadata, nu ma mai sacai cu intrebarile si iti voi spune eu tot ce vrei sa stii. Ce ai zice daca ti-as spune ca in afara de ora, minut, secunda, pe care si tu mi le aratai odata cu precizie, aceste ceasuri afiseaza data si ziua saptamanii, au cronometru si alarma sau numaratoare inversa si calendar, sunt originale, cu o garantie de 24 luni iar livrarea se face in cutie personalizata si cu manual de utilizare oferit de producator? Hai ca te-am dat pe spate, la asta nu te asteptai!
     Nu sunt rivalii tai, trebuie sa intelegi asta, sunt urmasii tai si trebuie sa te mandresti cu noile generatii care au evoluat intr-un mod atat de placut si util incat poate tu nici nu te gandeai vreodata ca se poate intampla.
     Astazi te-am scos din sertar ca sa-ti fac cunostinta cu noua mea alegere. Mi-a furat privirea cu personalitatea lui si l-am trecut in fruntea listei.


     Este si el Casio ca si tine, carcasa si cureaua sunt din otel inoxidabil (asa cum ai si tu), iar geamul este din cristal mineral ultra-rezistent. Stiu ca vei rade de mine, dar stii si tu ca prima dragoste nu se uita! Spre deosebire de tine, inlocuitorul tau are urmatoarele functii: ora, secunda, minut, data, chronograph, numaratoare inversa, iluminare a cadranului cu LED.

     Nu-i asa ca este o bijuterie de ceas la care nu ar trebui sa renunt? Spune-mi, te rog, care este parerea ta si iti promit ca va fi ultima data cand te voi mai deranja cu vreo intrebare.
     Uite, ti-am gasit o baterie, nu este ea noua si cu siguranta nu le vei putea face fata nepotilor, dar macar poti sa-i saluti, sa le spui “buna, ma bucur ca v-am cunoscut” si “pa, pa, eu va las acum”, retragandu-te apoi discret in sertarul pe care scrie vintage...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu