sâmbătă, 30 august 2014

Premiul castigat - concurs El-Divino


     Multumeeeeeesc foarte mult El Divino pentru premiul impresionant cu miresme imbietoare, DIVINE!
     Mult succes in activitate, tot ce v-ati propus sa se implineasca!
     Am castigat acest premiu la Concursul de Promovare Nr. 3 "SPECIAL" cu articolul scris pe blog aici.

     Chiar de la inceput, cand am deschis cutia, am fost purtata pe aripile frumusetii invaluita de mirosuri de lux, care mi-au starnit curiozitatea de a incerca toate gamele: cele cu note orientale, cu note florale, cu note fresh si cu note lemnoase.

     Premiul meu se compune din:
     - Body Mist Fructe cu aroma de pepene rosu (100 ml) - un spray de corp recomandat pentru o piele hidratata si mai catifelata.
     - Body Mist (100 ml) - Spray de corp parfumat Love Game - 028 (oriental, vanilie) care revigoreaza pielea o hraneste si o face mai catifelata. (mentionez ca are un miros divin de care m-am indragostit pe loc)
     - Esenta de parfum El-Divino - prevazuta cu un betisor pentru parfumare, deoarece esentele tari se gasesc in sticlute mici.
     - Un minunat saculet auriu.


     Va invit sa participati la concursuri, premiile sunt deosebit de frumos mirositoare si utile.

     Pentru cine vrea sa-si deschida o afacere, sigur va avea succes cu aceste arome de care te indragostesti de la prima utilizare. 

 



       Multa bafta!
     Va pup dulce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu