miercuri, 25 iunie 2014

ORMUS - tratament pentru spondiloza


     Esti la calculator, nu-i asa? Nu zice nu! Eu te vad, sunt aici cu fata la ecran si-ti urmaresc fiecare miscare. 
     Stii cine sunt eu? Eu sunt prieten cu ORMUS si vreau sa te ajut!
     De cate ore nu te-ai mai ridicat din fata calculatorului sa faci o pauza? Cred ca vei anchiloza inaintea mea...
     Stiai ca este indicat sa faci pauza cate 10 minute la fiecare ora? Este recomandat sa-ti intinzi muschii si coloana, sa faci cativa pasi pentru dezmortire sau mici exercitii fizice. Ridica-te de pe scaun, bea un pahar de apa, mergi la cea mai apropiata fereastra si priveste in departare… si scoate odata capul din piept ca te vei pricopsi cu o spondiloza cervicala, daca nu cumva si cu o spondiloza lombara…
     Nu te mai vaita ca ai dureri de ceafa sau de umeri si migrene, nu ai vrut sa ma asculti si uite, acum ai nevoie de un regenerator al nervilor si oaselor, ai nevoie de un tratament. Citeste putin despre spondiloza si tratamentul acesteia!
     Vezi ce am eu aici?


     Este ORMUS PURE, printre cele mai concentrate din lume deoarece nu contine adaosuri, este recoltat, derivat si extras din apa termala sarata din lacurile vulcanice de altitudine de pe Platoul Tibetan (versantul estic al muntilor Himalaya).
     Hai sa iti spun principalele lui efecte:
     - contribuie la functionarea normala a sistemului nervos
     - stimuleaza productia de SEROTONINA in organism
     - cresterea capacitatii de concentrare
     - contribuie la functionarea normala a sistemului muscular
     - diminuarea si chiar eliminarea durerilor musculare, ale spatelui si articulare
     - la functionarea normala a sistemului osos…
si inca multe alte efecte benefice pentru organismal tau pe care te las sa le descoperi singur.
     Eu iti recomand sa incerci o cura cu ORMUS de doua luni, asta insemnand o sticluta de 100 ml si te vei simti mult mai bine - adio dureri de gat si spate, adio mobilitate redusa si intepenirea degetelor!

     Ce imi arati acolo? Stai putin ca nu te inteleg… vrei sa-mi spui ca nu te mai poti concentra si ai ceva urgent de terminat?
     Am eu un remediu pentru tine, cu aur!


     ORMUS GOLD este cel mai eficient produs pentru reducerea durerilor in general si mai cu seama a celor articulare si imbunatatire puterii de concentrare.
     Este ORMUS PUR imbogatit cu aur monoatomic in suspensie de aur coloidal. Inca din 1927 aurul este folosit SUA pentru tratamentul artritei. Daca, din intamplare, vei observa ca iti creste coeficientul de inteligenta (IQ) sa-ti aduci aminte ca eu si ORMUS GOLD te-am ajutat!

     Acum, dupa ce ti le-am prezentat, astept sa-ti alegi produsul pe care vrei sa-l testezi si neaparat sa-mi spui cum te simti dupa cura.
     Te las acum, eu ma duc sa-mi iau doza de ORMUS… am stat sa-ti povestesc, sa te indrum, sa-ti explic si m-au luat durerile de ceafa…

     Sanatate multa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu