sâmbătă, 10 mai 2014

Parentime - despre diminetile parintilor



Mama draga, ce-as putea
Sa-ti doresc de ziua ta?
Bucurie, sanatate, mult noroc si spor in toate.
Pace si zile senine sa ma poti creste pe mine.

Dimineti scaldate-n soare si parinti cu fata zambitoare,
Rasete si veselie, fara stres… toate sunt o utopie.
Parentime, prin poze, despre parinti ne povesteste,
Ne arata diminetile-n familie si cat de greu un copil se creste.


Pentru ca oricine poate mai greseste
Si nu exista perfectiune sau parinte ce nu dezamageste.
Copiii cuminti si fericiti sunt doar in vise,
Vacantele perfecte sunt demult prescrise.
Cadouri multe si costisitoare pe parinti ii doboara afectiv,
Job frumos, bine platit, stil de viata sanatos si activ,
Gradinite, scoli straine si experiente neuitate,
Doar mass media promoveaza imagini denaturate.
Fara probleme profesionale, cu sase maini in loc de doua,
Numai cine-nchide ochii nu o sa vada ce va fac eu zilnic voua.

Dimineata eu ma scol plin de energie,
Chef am sa fac zgomot, zornaind o jucarie
Si de multe ori nu-mi pasa
Ca tu, draga mama, dormi cu capul pe masa.
Plang si tip, vreau ca tata sa ma ia in brate in zori,
El e suparat si trist, cu gandul doar la rate, e cu capu-n nori...
Nu mai stie cum sa faca si adesea se intreaba,
Altii cum de reusesc sa nu aiba nicio treaba…
Stiu ca sunt copil problema, sa ma cresti nu e usor
Cand plang pentru-o jucarie si in buzunar nu ai un chior.
Tot mereu citesti in ziare de parintii fericiti
Si te-ntrebi unde gresesti, ce anume sa eviti,
Cum sa-mi faci viata usoara, sa te-mparti in doua, trei,
Greutati sa lasi deoparte, sa zambesti chiar cand nu vrei.
Esti un om normal cu defecte si anxietati,
Plin de griji cotidiene dar si multe calitati
Si ai o familie reala, cu dimineti imperfecte cateodata,
Iar Proiectul fotojurnalistic “Diminetile Parintilor Parentime”, asta ne arata.
El vrea sa se darame stereotipul de "parinte perfect"
Ce in viata reala nu exista, poate doar in carti ar fi corect.
Frumoasa imperfectiune a diminetilor de-acasa,
Cand se impart rolurile in familie, fara sa se stea la masa,
Asta este viata reala in care eu m-am nascut
Si-ti fac ziua un calvar... am recunoscut!
Dar poti sa te aperi de dezinformare
Si doar Parentime iti arata poze clare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu