joi, 29 mai 2014

De ce BlogAwards, Allview si TestArea.ro


     De ce sa iti faci un blog pe care sa scrii tot ce iti trece prin minte si apoi sa ajungi sa scrii de dragul de a fii in permanenta in competitie cu marea comunitate a bloggerilor pe BlogAwards? Trebuie doar sa ai putin curaj si sa vrei sa descoperi o alta lume, o lume virtuala, prin care poti ajunge in frunte prin munca si pasiune.
     BlogAwards este primul site romanesc care face legatura intre bloggeri si companii. Cum? Prin campanii si concursuri unde cei talentati la scris au ocazia sa castige premii frumoase: bani, vouchere de cumparaturi, tablete, telefoane mobile si multe alte obiecte interesante si utile, functie de ofertele companiilor participante. Daca tot va place sa scrieti, sau va place concurenta, sau vreti sa invatati ceva util de la bloggeri cu experienta in domeniu, de ce sa nu o faceti intr-un mod placut si instructiv? Va garantez ca doar inceputul este mai greu, apoi ”pofta vine mancand” cum spune binecunoscutul proverb.
     Cunoasteti acea senzatie minunata cand, la capatul unei implicari profunde intr-un anumit domeniu, apar rezultatele mult asteptate? Asa se intampla si pe acest site cu concursuri atunci iti vezi numele pe lista celor mai valorosi. Si va asigur ca aveti doar de castigat, poate chiar de la prima participare, daca va faceti cunoscut talentul la scris.
     Datorita inscrierii mele in aceasta comunitate am avut ocazia sa descopar multe companii si bloguri interesante printre care si TestArea.ro, un nou site despre gadget-uri si tehnologie. Aici sunt stranse laolalta ultimele informatii despre Allview, E-Boda, HTC, LG, Samsung, Toshiba si Canon, stiri despre ultimele lansari de gadget-uri (telefoane, tablete, laptopuri), gaming si aplicatii. Recunosc ca am fost coplesita de multitudinea informatiilor descoperite si, ca urmare, am pierdut ceva timp studiind paginile acestui site.
     Scrise concis si la obiect, articolele sunt usor de parcurs, noutatile abunda cu fiecare fila deschisa si cu greu iti vine sa renunti si sa parasesti acest site fara sa descoperi noi si utile informatii. Telefoanele mobile de ultima generatie mi-au starnit curiozitatea de a fi la curent cu noile aparitii si mi-au reinviat acea dorinta veche de a schimba o antichitate de telefon mobil cu un model performant. Asa am descoperit ca “Allview lanseaza X2 Soul”, cel mai subtire smartphone dotat cu cele mai puternice componente hardware si cele mai noi tehnologii.
     Nu mai este un secret pentru nimeni ca Allview este cea mai cunoscuta companie romaneasca ce produce si distribuie telefoane mobile Dual SIM si produse electronice. Toti o cunoasteti foarte bine din cautarile febrile dupa produse de calitate. Daca intrati pe acest site, sigur veti pierde o zi intreaga parcurgand toate paginile pline cu produse!
     Pentru ca tehnologia inseamna evolutie, iar viitorul, in viziunea Allview, este construit de catre cei bravi si increzatori, cei care revolutioneaza si genereaza idei, am studiat mai amanuntit oferta de telefoane mobile. Sunt in cautare de produse inovatoare cu cat mai multe facilitati si am gasit locul potrivit unde sa le descopar.


     Parcurgand review-urile existente pe acest site, am reusit sa-mi aleg aceasta bijuterie de smartphone - Allview X1 Xtreme. M-a impresionat mai ales prin performanta lui. Procesorul este unul care nu creaza probleme si face ca acest telefon sa fie din categoria celor fara erori si fara blocaje. Caracteristicile le puteti studia pe site.

     De ce sa nu recunosc, imi doresc aceasta bijuterie de smartphone.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu