sâmbătă, 1 februarie 2014

Vine primavara cu "GlamourShop"

     Ce fac fetele? A cam dat buzna iarna peste noi, dar lasa ca vine ea primavara!!!

     Stiti ce-mi place cel mai mult acum? Incep cele doua luni dedicate femeilor, cadourilor si frumusetii!

     Valentine’s Day, chiar daca nu este o sarbatoare autohtona, a prins foarte bine la noi in tara. Barbatii se straduiesc sa faca tot felul de cadouri in forma de inimioara, dar stiu ei cu adevarat ce ne dorim noi? Poate ne-am saturat de pernute, de inimioare de plus si de papusi vorbitoare. 
     
     Le-as sugera sa arunce o privire si in GlamourShop, pentru ca acolo se gaseste lenjeria de noapte sexi, cu inimioare, Lenjerie Akantha! Pentru noptile fierbinti, cand doresc sa-si alinte iubita, cred ca se potriveste foarte bine.

     O alta ocazie de a face daruri este Dragobetele. Cred ca ar trebui sa-i dam o mai mare importanta si sa o readucem la viata printr-un cadou indragit de noi femeile, o Lenjerie Red Sheer Luna.

     

     Si uite asa, incet, incet, ajungem in luna Martie si speram sa scapam de cojoace si paltoane. 
     Este vremea unor cadouri mai consistente pentru 1 Martie si 8 Martie, pe care le pot comanda domnii pentru femeile speciale din viata lor, sau puteti chiar voi, fetelor, sa aruncati o privire si sa va alegeti un cadou. 
     
     Va propun “rochii office”  in culori primavaratice, elegante, potrivite pentru fiecare stil in parte.     
     Rochie cu slit simpla office  intr-o multitudine de culori la alegere: roz, alb, albastru, rosu, maro deschis.
 
     Sau poate vreti “rochii casual”  cum este aceasta Rochie stransa pe corp bandeaux mov.


     Pentru ca tot am intrat in acest magazin cu frumuseti, ma gandesc ca ar fi momentul potrivit sa ne cautam si ceva “rochii de seara”  , doar se apropie banchetulsi noi vrem sa fim atragatoare, in rochii noi, originale si cu impact visual. 
     
     Ce ziceti de aceasta Rochie dantela verde florala

sau de aceasta Rochie de banchet cu bretele si trandafir la umar?


     Sunt o multime de frumuseti, trebuie doar sa intrati putin si sa le treceti in revista, asa cum am facut eu. 
     Doar asa veti descoperi rochia mult visata! 

     
     Eu m-am indragostit iremediabil de aceasta minunata Rochie satin eveniment accesorizata in culorile: bej, negru, crem, roz, gri lucios, mov.




     
     Sa intram putin si in sectiunea de posete , ce ziceti, vreti? 
     Sa nu va uitati ciudat daca ce am ales eu acum nu se potriveste cu rochitele de mai devreme, eu va sugerez doar si sunt convinsa ca fiecare dintre voi isi va gasi ceva potrivit cu stilul si necesitatile ei! 
     Poseta clutch negru cu blanita este adorabila, de mult imi doresc asa o frumusete! 

     La final bomba!!! 
     Pentru ca fiecare dintre noi are o multime de bijuterii si trebuie sa le vedem zilnic, sa ne fie la indemana, fara sa se amestece intre ele, am descoperit ceva senzational!!! Rochie neagra dubla pentru stocarea bijuteriilor 

     Ei, ce spuneti, v-am facut curioase?

Va doresc spor la cumparaturi “glamour”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu