duminică, 30 decembrie 2012

Meniu cu peste intre Craciun si Anul Nou!

     Dupa masa copioasa din cele doua zile de Craciun m-am gandit sa fac o pauza...... cu peste :) si nu a fost greu deloc, ba chiar mi-a placut tare mult aceasta experienta, mai ales ca nu am mai gatit acasa, ci am fost servita!
     Acum sa va destainui secretul...... Am fost la Taverna Pescareasca LA ZAVAT.
     Am gustat aperitivul format din felii de peste afumat si salata de cruditati


la care am uitat sa fac poza la inceput pentru ca arata asa de bine, incat nu m-am putut abtine si a trebuit sa-l gust :)
     Eu de obicei nu mananc paine, dar acum am fost incantata sa descopar painicile traditionale grecesti, calde si gustoase


     Si parca nu era de ajuns, am fost servita si cu o placinta traditionala greceasca cu spanac, marar si branza de capra.......un deliciu!!! care nu trebuie ratat! Plina de arome si plina de culoare, as fi renuntat la restul mancarurilor pentru ea :))




     Eheeeei, acum e acum :)), am uitat sa fac poza la felul principal :)) un pastrav la cuptor cu o garnitura de legume (feliute subtiri de ardei, dovlecel, vanata) tot la cuptor pregatita.......
     Pastravul era despicat pe mijloc si rasucit, parca era o fundita cu cap si coada.....arata bestial!!! si atat de tare m-a furat peisajul, incat am uitat de poze si l-am savurat fara sa fiu deranjata :)
     Si acum, finalul mesei, nu? ati spune ca a fost suficient :), ei bine, nuuuuuuu..... a urmat si desertul...... o felie de tort usor si aromat din iaurt cu portocale!


     Si vin! Am uitat sa va spun ca mie imi place doar vinul rosu, asa ca acest festin culinar a fost acompaniat de o carafa cu vin rosu sec (chiar negru, as putea spune).
     Concluzia mea? cine este din Bucuresti, sau daca aveti drum pe aici, merita sa va delectati cu o masa copioasa, cu preparate din peste si chiar fructe de mare, la acest minunat restaurant cu specific grecesc care se numeste Taverna Pescareasca LA ZAVAT !!!


Nu veti regreta!

P.S.
     Am facut rost de poza cu felul principal, pastravul!!!!!!!!!!


     Nu-i asa ca arata intr-un fel aparte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu