duminică, 26 februarie 2012

Castiga Cutite ceramice Yoshi Blade

     Cutite, cutite, cutiteeeeee ! :)) 
     Cine sta in bucatarie sa gateasca mai multe ore, stie cat de important este sa ai un cutit care sa taie bine, sa nu rugineasca si sa aiba viata lunga....
      Cutitele ceramice Yoshi Blade sunt solutia ideala pentru taierea de precizie in felii subtiri!
     Lama cutitului este fabricata din oxid de zirconiu, avand duritatea cu 40% mai mare decat a otelului si ramane ascutit de 10 ori mai mult.
     Si cutitul pentru cojire fructe si legume este fabricat din acelasi material dur. Oxidul de zirconiu este rezistent la substante caustice si la acizi puternici, deci este suuupeeeer !!!


     Am descoperit un concurs care ofera ca premiu Cutitul ceramic Yoshi Blade si Cutitul ceramic pentru cojire Yoshi. 


     Va recomand sa va inscrieti AICI

     Eu m-am inscris si mi-ar place sa castig :)) arata foarte bine si vreau sa incerc si eu aceste cutite!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu