miercuri, 23 februarie 2011

Ce produs LRP ai lua pe o insula pustie si de ce?


Desi a inceput din nou sa ninga si parca iarna nu mai vrea sa plece, eu tot ma gandesc la caldura verii, la soarele care ne mangaie corpul, la plaja intinsa si la valurile marii... Visez ca as putea macar o data sa plec pe o insula pustie, exact asa cum ne imbie site-ul La Roche-Posay Romania, care parca mi-a citit gandurile si ne invita la un concurs. 
Ma vad in situatia disperata de a-mi alege un singur produs din toata gama, pentru a putea raspunde la intrebarea concursului "Ce produs LRP ai lua pe o insula pustie si de ce?" si nu ma pot hotari ce sa-mi pun in gentuta...Sunt toate importante pentru mine, fiecare are rostul ei, dar cel mai bine ma impac cu crema Hydraphase Intense Legere care este foarte eficienta pentru pielea mea deshidratata, mixta si sensibila. Dupa cateva ore de stat la soare, aveam inainte senzatia de piele care “tine”, dar stiu ca am gasit exact crema care ma va scoate din impas. Ea imi asigura o hidratare rapida, intensa si indelungata, mai ales in zilele cu soare torid...stie sa-mi faca tenul suplu si mat, imi asigura hidratarea de care am atata nevoie pe parcursul intregii zile! Norocul face ca flaconul sa aiba si pompita, ca sa pot doza bine cantitatea pe care o folosesc zilnic, sa nu raman cumva in pana. 
E minunat ca si aceasta crema, ca toate celelalte produse, contine apa termala cu proprietati calmante si anti-oxidante. Si nu contine parabeni!!!, wow, ce minunat va fi cu ea alaturi!!!...deci pot sa visez in continuare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu